Winterse toerismecampagne maakt kans op prijs

De campagne van de Griekse Nationale Organisatie voor Toerisme (GNTO) waarin Griekenland wordt gepromoot als winterbestemming is genomineerd voor een CIFFT ‘People’s Choice’ Award 2022.

“Ik ben erg trots op deze campagne! Het is de eerste keer dat een dergelijke inspanning wordt geleverd om het wintertoerisme te promoten”, liet GNTO-secretaris-generaal Dimitris Fragakis weten op Facebook. “Ons doel is dat Griekenland zich voegt bij het scala aan Europese winterbestemmingen. We willen laten zien dat Griekenland ook een winter heeft en dat het de moeite waard is om hierheen te reizen en het te ervaren.”

De campagne ‘Greece DOES have a winter’ werd in januari gelanceerd. De boodschap van het ‘land van de eindeloze zomer’ is duidelijk: “Misschien hoor je dit voor het eerst. Het zal je misschien verbazen. Maar Griekenland heeft ook een winter! Kom en ontdek de Griekse winter. Ontdek adembenemende bergen, charmante meren en rivieren, pittoreske dorpjes en heerlijke lokale lekkernijen!”

Stemmen op de film van Visit Greece kan nog tot 20 oktober op deze website

De promotievideo:

2 Responses to Winterse toerismecampagne maakt kans op prijs

  1. Joke van Dijk schreef:

    Goed idee. Ook heerlijk in de winter naar Greece.

  2. […] Winterse toerismecampagne maakt kans op prijs […]

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.

%d bloggers liken dit: