Greek Summer is a state of mind…

“Greek Summer is a state of mind… This year, enjoy your Greek summer wherever you are…” Dat is de optimistische boodschap van de nieuwe promotiecampagne van de Griekse Nationale Toerisme Organisatie. ​​De video moet buitenlandse toeristen inspireren om naar Griekenland te reizen als het weer mogelijk is. Vanwege de coronapandemie gelden er in diverse landen momenteel nog reisbeperkingen.

“Met de campagne willen we een blijvende verwachting creëren“, zei Ioanna Dretta, directeur van Marketing Greece. “Door een ​​nieuw merk op te bouwen en een ​​verlangen voor reizen te creëren, dat vervuld kan worden zodra de omstandigheden dit toelaten. De Griekse zomer zal er altijd zijn.”

Aan het begin van de wereldwijde coronacrisis – toen het onduidelijk was of er in de zomer gereisd mocht worden – lanceerden het Griekse ministerie van Toerisme, de Griekse toeristische organisatie en Marketing Greece het online platform ‘Greece from Home’. Daarmee wilden ze mensen helpen om in contact te blijven (of te komen) met de Griekse cultuur, het land te ontdekken en geïnspireerd te raken.

One Response to Greek Summer is a state of mind…

  1. […] Greek Summer is a state of mind… […]

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.

%d bloggers liken dit: