Creativiteit in de financiële crisis

Wat doe je als je door de financiële crisis geen baan kunt vinden? Dan gooi je het over een heel andere boeg. De 32-jarige ingenieur Konstantinos Kouvaras verliet Athene en vertrok naar Nafplio. Daar runt hij nu samen met zijn vrouw Christina Katopodi ‘Armiriki’, een winkel waar unieke gezeefdrukte t-shirts worden verkocht.

De shop dankt zijn naam aan de Armiriki (tamarisk), een boom die bij de zee groeit en onder zeer moeilijke omstandigheden kan overleven. De shirts zijn limited editions (met een unieke geborduurde code) en worden gemaakt door lokale Griekse creatieve bedrijfjes.

2 reacties op Creativiteit in de financiële crisis

  1. Rob Alberts zegt:

    Leuk!

    Ik ga de website bekijken.

    Vrolijke groet,

  2. […] Creativiteit in de financiële crisis […]

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: