Griekenland lokt toeristen met #greeksummer

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Het Griekse ministerie van Toerisme hoopt met een digitale campagne buitenlandse toeristen te verleiden een last-minute vakantie naar Griekenland te boeken.

Onder de naam ‘Happening now’ worden vakantiegangers in Griekenland aangespoord om hun foto’s met mooiste momenten te delen via Instagram of Twitter met de hashtag #greeksummer.  Op de website  www.mygreeksummer.com zijn alle vakantiekiekjes te bewonderen en te delen via social media.

In de eerste week van juni, toen er grote onzekerheid bestond rond een mogelijke Grexit, daalde het aantal boekingen naar Griekenland met 15 procent. Ook de vluchtelingenprpblematiek speelde een rol bij de afname van het aantal boekingen.

Bij Nederlanders blijft Griekenland nog altijd een populaire vakantiebestemming. In juni waren er 8,3 procent meer vakanties geboekt dan in dezelfde maand een jaar geleden.

Advertenties

One Response to Griekenland lokt toeristen met #greeksummer

  1. […] Griekenland lokt toeristen met #greeksummer […]

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: